ارائه مقالات مهاجرتی ارائه مقالات مهاجرتی .

ارائه مقالات مهاجرتی

آقا سفر یکی از بهترین گروه های مهاجرتی ایران

آقا سفر یکی از بهترین گروه های مهاجرتی ایران


آقا سفر یک مرجع معتبر برای عزیزانی خواهد بود که قصد سفر دارند اما اطلاعات کافی در زمینه های مهاجرتی ندارند. با افتخار ، بسیاری از خدمات ما رایگان است و ما فقط هزینه خدماتی را می گیریم که باید هزینه شوند. موسسه"آقا سفر" با ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای خود ، خوشبختانه از معدود شرکتهای دارای فعالیت مشابه است که توانسته رضایت مشتریان محترم را جلب کرده و در این زمینه موثر و پیشرو باشد. کلیه خدمات مهاجرتی این گروه مبتنی بر ارائه بهترین خدمات به مشتریان ، همراه با صداقت و شفافیت است.

 مراحل تشکیل گروه آقا سفر


گروه مهاجرتی آقا سفر مجموعه ای از افراد باتجربه و تحصیل کرده است که از سال 1396 کار خود را برای ارائه خدمات در گردشگری و مهاجرت به هموطنان عزیز آغاز کرد. اما بنیانگذار این گروه از سال 1389 در ضمائم گردشگری ، مهاجرت ، گردشگری سلامت و فعالیت تا به امروز فعال بوده است ، در صورتی که گروه مهاجرت آقا صفر در سال 1396 تاسیس شد و با هدف صداقت در گفتار و تعهد در عمل ، تا به امروز به متقاضیان خدمات ارائه داده ایم.

 مرحله رشد میانی گروه آقا سفر


این مجموعه تمام تلاش خود را برای تکمیل مراحل لازم برای اخذ ویزا انجام می دهد. این تعهد باعث شده است که بسیاری از مشتریان ما حتی در صورت عدم دریافت ویزا آقا سفر را به دوستان و اقوام خود معرفی کنند. ماه عسل شعار ما این است: <صداقت در گفتار و تعهد در عمل> همین دلیل نام آقا سفر را در میان دوستداران مهاجرت محبوب و مشهور کره است.

 

 مراحل رشد گروه مهاجرتی آقا سفر علی رغم کرونا
علی رغم کرونا ، که باعث شده بسیاری از شرکتهای مهاجرت و به ویژه در بخش مهاجرتی و گردشگری در بیشتر کشورها دچار نوسانات منفی شوند ، شرکتهایی که هدف و تارگت آنها ایران است از این قاعده مستثنی نبودند ، اما با افتخار در سال 1399 و (2019-2020) میلادی گروه مهاجرتی آقا سفر نه تنها رشد صعودی را به خود دیده است بلکه افراد زیادی را به عنوان همکار استخدام کرده است ، این چرخه که برای گروه مهاجرت آقا سفر اتفاق افتاده استراتژی های سخت کوشی مناسب را نشان می دهد ، که نتایج برنامه ریزی منسجم و درست است.

ادامه مطلب در سایت زیر 

https://aghasafar.com/

 
Aghasafar is one of the best immigration websites in Iran
Visit Agha Safar website https://aghasafar.com/

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۵:۰۰ توسط:محند سلامی موضوع: نظرات (0)